אסי ממן
|

ענת ליליאור (ISA / Pable Jimenez)
גולשת הגלים ענת ליליאור הופיעה היום (שבת) ברבע הגמר בתחרות בסבב המקצועני העולמי של ליגת WSL באל סלבדור, שהועברה בשידור חי בערוץ ONE. בסיום התחרות, בראיין קיבלה ציון של 14.83 נקודות בעוד שהישראלית אספה 7.50 נקודות סך הכל. בעקבות זאת, עבור ליליאור התחרות באל סלבדור הסתיימה.
אחרי כמה ימים בלי גלים בגלל מזג האוויר באזור התחרות, המקצה היום הוזנק ל-35 דקות והיה בו ניקוד נמוך יחסית. רק אחרי 13 דקות במים ליליאור תפסה גל ראשון וקיבלה עליו 4.00 נקודות בלבד.
מיד אחריה, בראיין גם עלתה על גל ראשון וזכתה לציון מצויין של 8.33 נקודות כך שתפסה את ההובלה. שתיהן התקשו לתפוס גל שני איכותי ולקבל ניקוד גבוה, כך שענת קיבלה על הגל השני 3.50 נקודות בלבד ויריבתה אספה עוד 6.50 נקודות בתנאים קשים.