יונתן גינזבורג
|

עידו גונן בפעולה (חג'אג' רחאל)
הכח מכבי עמידר רמת גן תיאלץ להיפרד מסכום כולל של 100,000 אלף שקלים, נוכח תביעתו של הקשר, עידו גונן, שחקנה לשעבר של הקבוצה הבוגרת מליגה ב' דרום א'. בעונת המשחקים 2024/25 היה לשחקן הסגולים, אלא שסיים שם ללא מה שהובטח לו ועל כן החליט לתבוע, באמצעות עו"ד אמיר כהן, את המועדון בגין מספר סעיפים הנוגעים בדיני עבודה.
באחרונה, השופט בדימוס, אורן שגב, קבע בפסק דין, כי גונן יקבל מהכח מכבי עמידר רמת גן סכום כולל של 100,000 שקלים (יחד עם הפרשי הצמדה וריבית), זאת לצד כ-14,000 שקלים שנקבעו להוצאות משפט ושכ"ט עו"ד. נקבע עוד בפסק הדין כי על הכח מכבי עמידר רמת גן לשלם הסכומים הנ"ל בתוך 30 יום.
מעו"ד אמיר כהן נמסר ל-ONE: "אני לא נוהג לדבר עם התקשורת בדבר לקוחותיי בתביעות בוררות. מאחל בהצלחה לכל הצדדים". מהכח מכבי עמידר רמת גן נמסר ל-ONE: "זה נסגר מזמן, גונן קיבל המגיע לו".